20 Eylül Pazartesi

Bugün sanırım " Sevda' yla uzun uzun konuşun" günüydü. İşle ilgili tüm telefonlar ( pis pazartesi) gereğinden fazla uzadı, uzadı...Kendi sesimden bir ara nefret ettim. Akşam üzeri Bilge' yle eve yürüyelim dedik. Hava mis gibiydi, keyifli olur diye düşündük. Gelin görün ki elektrik tellerinin yeraltına aktarılması işinin köstebek yuvasına çevirdiği yolları unutmuşuz. Maske taktığımıza sevinerek eve geldik.

Mutfağı biraz toparladım, sonra kitaba daldım. Beni Kim Öldürdü? eğlenceli, akıcı bir kitap. Gerçi konu çok sıradan duruyor ama bir ters köşe bekliyorum sonunda. Yarına biter sanırım. 

Explained' in ilk iki bölümünü izledim. İkisi de çok güzeldi. Müzik bölümü oldukça ilginç, Susuzlukla ilgili olansa ürkütücüydü. 

Efes' i gezdirme işi Koca' ya kaldı. Bu saatten sonra ayaklarımı uzatır, kılımı kıpırdatmam...


 

Yorumlar