7 Eylül Salı


 Sabah çenemin azıcık üzerinde sivilce çıktığını fark ettim. Bu ne yahu ergen gibi diye söylenirken, evdeki ergen aklıma geldi. Daldım odasına, bidolu para verip aldığım sivilce kremini buldum, hemen sürdüm. Büyümedi Allah'tan...

Biz ofise, Bilge okula yollandık. Nispeten sakin bir gündü. Maskesiz bir şey sormaya gelen bir adamla, siyasi bir partinin ilçe teşkilatının güya tanışalım diye kapıya gelmesiyle Efes' in fıttırması bir oldu. Herkesleri kovaladı gavlaya gavlaya, ben de ödül olarak balık kraker verdim:))

Pek okuyacak vakit kalmadı, akşam yoga dersine ucu ucuna yetiştim. Bilge bir süre yogaya  ara vermeye karar verdi. Ben yalnız gittim. Ders güzeldi, şavasanada neredeyse uyuyordum...

Dersten eve dönerken G. Abla aradı. Waffel' ın kulağına yine pisi pisi otu kaçmış, anesteziyle uyutup çıkarttılar. Ben de yanlarına gittim. Uyandırmaları çok fenaydı.Koca gelip bizi aldı, evden de Efes' i alıp parka gittik. Waffel yengeç gibi yürüyordu, kıyamam. Onları evlerine bırakıp, bizde eve döndük. 

O kadar yorulmuşum ki oturunca fark ettim, kesin birazdan uyurum...


Yorumlar