11 Eylül Cumartesi


 Kahvaltıdan sonra Efes' i evde yalnız bırakıp Bilge' yle dışarı çıktık. Bizimle birlikte tüm Ankara Kızlılay' a gelmişti. Bilge' ye yardımcı kitaplar almamız gerekiyordu. Okulun yönlendirdiği kitapçı tıklım tıklımdı. Nasıl girip çıktığımızı bilemedim. Oradan Dost' a geçtik. Barış Bıçakçı' nın son kitabı Doğum Lekesi Gibi Bir Gülümseme' yi okumayı dört gözle bekliyordum. Kitabı hem aldım, nerede otursak diye düşünürken İmge' ye girdik. Üst kattaki kafesinde kitap okuyup, kahve içtik. Aslında güzel bir yer gibiydi ama neden bilmiyorum Bilge' de, ben de çok sevmedik. 

Ordan tabi ki Gerekli Şeyler' e gittik. Orasıda çok kalabalıktı, biraz sohbet edip, kendimi dışarı attım. Bilge yaklaşık bir saat sonra yanında olmadığımı fark etti:)) Ben de dışarıdaki bankta oturup Barış Bıçakçı' nın yeni öykülerini okudum. Biraz hayal kırıklığı oldu, sanki aceleye gelmiş, okuduktan sonra hepsi uçup gitti zihnimden...

Eve geldik, Bilge yemek hazırladı. Yemekten sonra, azıcık tilki uykusu yaptım:) Sonra Koca geldi, Efesi' de alarak parka gittik. Havaların serinlemesiyle park daha sakindi.Köpekler rahat rahat kudurdular...


Yorumlar

  1. Ben de Barış Bıçakçı'nın yeni kitabı haberiyle heyecanlanmıştım. Demek biraz hayal kırıklığı? :(

    YanıtlaSil
  2. Son cümleye çok güldüm ya.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder