02 Ocak


Pazar günü sabah gözlerimi açtığımda ilk aklıma gelen nereye gideceğimizdi. Bilge arkadaşlarıyla çıkınca termoslarımıza kahvemizi, Efes' e suyunu, mamasını ve ödül zımbırtılarını doldurup düştük yola. Sene bitmeden bir su kenarı görelim mottosuyla Mogan' a gittik. Yolun yarısında başlayan sisli puslu hava, uzunca bir süre eşlik etti bize. Hava buz gibi soğuk ve sisliydi ama şahaneydi. Efes suya atlamasın diye ciddi bir mücadele verdik:)) Karabatak sandığım ördeksilerin, sakarmeke (başlarında beyaz sakarı olanlar ) olduğunu, düz siyahlarınsa su tavuğu olduklarını öğrendim. Gerçi su tavukları sudan çıkınca baya tavuk gibiler, fark ederdim sanırım:)) Yürüyüş parkuru ve kenardaki yeni nesil kahveciler neredeyse boştu. Efes çok mutlu oldu, gavladı durdu. Oranın başı boş köpekleri koştu geldiler. Önce kocaman siyah bir köpek geldi. Kocayla Sezgin Kaymaz' ın Düz Dünyacılar' ını yeni bitirdiğimizden aynı anda "Nejat " dedik, ardından dişi köpeği görünce "Betül" de buradaymış dedikten sonra Timuçin' i bulamadık, ufak tefek kahverengi olanı da Timuçin ilan ettik. Pek tatlılardı, bizim dana bulaşmayınca onlar da sakince etrafımızda kaldılar. Ödül zımbırtılarını onlara dağıtınca biraz bozuldu ama eve gelince gönlünü aldım, kocaman çiğneme kemiği verdim. Eve dönünce şahane bir sofra kurduk, Bilge sonuna yetişti. Ne ben, ne Koca içmek istemedik. Zaten evvelsi gün parkta kutlama yapmış, beyaz şarap içmiştim. Sonrası film izlemece, tıkınmaca, telefon görüşmeleri derken, bu yıl da adeti bozmadım, saat on iki olmadan uyuya kaldık:))


Sabah kahvaltı sofrasında "göle mi gittiniz " diyen Bilge' yi de yüklenip, bir daha göle  gittik:))

Bu arada köpeklerin kıkırdağa yakın kulak yaraları inanılmaz çabuk iyileşiyormuş. Üç gece bize kaşıtma nöbeti tutturduktan sonra pes etti. ( ya da yoruldu)  bir kaç gecedir rahat uyuyor. Bu sabah kontrole götürdük, küpeleri çıkarttılar ama biraz zarar vermiş silkelenirken, iki dikiş daha attılar. Biraz da yüzü tahriş olmuş, saç sakal azıcık traş ettiler. Tabi bunları bir miktar anestezi eşliğinde yaptılar. Kucakta gidip geldi, tüm gün uyukladı yavaştan kendine geliyor sanırım. Az evvel armut yerken arkamda bitti, bir kaç dilim yiyip gitti. Birazdan gezmeye çıkartacağım açılsın azıcık...

Bugünün sakinliğini sevdim, darısı diğer günlere...

Yorumlar