17 Ocak

Dün kafamda bir sürü işle uyandım. Aklımdakileri sıraladım alt alta. İnceden yağan yağmurun altında güzel bir yürüyüş yaptık Efes'le. Eve döndüğümüzde sırılsıklamdık ikimizde. Efes'i paklayıp kuruttum, çamaşır makinesini çalıştırdım, banyoyu temizledim derken ofis işleri yığıldı arada listeme gözüm kaydı. Bir iki satırı hallettim. İşle ilgili online bir eğitime katılmam gerekiyordu o ara Bilge' ye tatlı yaptım:) Evi üstünkörü toparladım. Yemek yapacak vakit kalmadı, dünden olanları yedim. Yaprak çıkarttım suya koydum. Aklıma geldi, badem sütü yapayım dedim. Bademlerde suyla buluştu. Akşam gezmesi zamanı gelmiş, yürüyüş grubumuzdan mesaj geldi. Hazırlanıp çıktık. Yağmur durmuştu, vurduk yollara. Baya yürümüşüz, eve gelince aklıma geldi Mubi üyeliğim devam ediyor mu diye baktım. O ara listemde gördüm First Cow filmini ve izlemeye başladım. Bu hafta izlediğim ikinci filmde de Jhon Magaro' ya rastlamak hem şaşırttı, hem sevindirdi. Filmin sonunda yönetmenle yapılan söyleşide onun için bukalemun  gibi bir oyuncu diyordu yönetmen. Filme yeni başlamışken Koca geldi, onunla izledik. O da çok beğendi filmi. Tavsiye ederim, şahane bir film.
Bugün aslında muhasebecimle görüşmem gerekiyordu, cuma gününe erteledim. Gidip yaprak sarayım. Yanına da bir çorba yapayım, gerisi günün gelişine, listem bugün  dünkü kadar zihnimde dolanmıyor. 


Yorumlar

  1. Pass lives dün izledim, internete düşmüş oldukça beğendim. buna bakacağım akşama, görsel tam benlik :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de bulayım bir yol. :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder