22 Ocak

Eğitim olan hafta sonları sonrası pazartesi patates gibi uyanıyorum. Sonraki toplantılar için gruplara ayrılıp, ders vermemiz gerekiyor ve bana dersin baş tarafı geldi. Nefesle başlatıp, meditasyon yaptırmam gerekiyor. Meditasyon benim yeni yeni alıştığım bir mevzuyken, bunu insanlara yaptırmak fikri sevimsiz geldi. Kendi dersinizde süreyi ve akışı kendiniz ayarlıyorsunuz. Dersi dört kişiyle paylaşmak nasıl olacak bakalım...

 Öğlene kadar matta, sonrası teori, araya meditatif şahane bir yin yoga ve çok farklı bir yoga nidra dersi tecrübe etmekse en güzel tarafıydı. Ders öncesi ve sonrası Efes' i gezdirmek işi yine bana kaldı. Bir de araya market alışverişi sıkıştı. Akşam ders bitiminde evin halini görünce isyan ettim. Bir zahmet aldıklarımı Bilge yerleştirmiş. Koca' da Efes' gezdirmeye benimle geldi. Pöhhh....

Hiç okuma yapamadım, bir tek Violet Evergarden ' ı izledim. Çizimlerine bayıla bayıla izliyorum. İzlediğim en iyi animelerin üst sırasına yerleşti.

Yaseminli yeşil çay aldım, mis gibi...

Güzel bir hafta olsun...

Yorumlar

Yorum Gönder