10 Ocak


 
 Dün yine muhasebe programıyla kavga ederek geçti. Aklıma üniversite yılları geldi. Jetonlu telefonlar kartlıya çevrilince yana döne cebim jeton dolu, jetonlu telefon arardım. Yeni ve daha teknolojik şeyler beni ürkütüyordu.Gerçi cep telefonlarının ve  internetin  inaılmaz bir hızla hayatımıza girmesiyle,  bu korku da yok olmasa da oldukça azaldı. Biraz bunun da etkisi var ama asıl mevzu programın işlevsizliği. Programı tasarlayan yazılımcı kesinlikle bu işi yapan biri değilmiş diye düşünüyorum. Sorunu çözdüğümde öğleden sonra olmuştu. Kadire Bozkurt'un Ateşle Yaklaşma kitabını bitirdim. Öyküler sanırım yazarın ilk yazdıklarından. Pek çok öykü okudum, başka bir yazardan bu kadar çok öykü okusam kesin boğulurdum. Yazarın kalemi şahane, esler vererek sindirmek gerekiyor. 

Bu arada İsabel Allende ' nin son kitabı Violeta' ya da başladım. Allende' nin ilerlemiş yaşına rağmen hala üretiyor olması her yeni kitabını bir lütufa dönüştürüyor. Tadını çıkartmak lazım.

Kahve içmeye gidiyorum, hadi kalın sağlıcakla...


Yorumlar

  1. Ay! Ben yanlış yere mi geldim nedir dedim, şaşaladım önce. Meğer şablon değişmiş.:))
    Yeni yıla yeni şablon. Pek güzel olmuş, güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bende de varbo his☺Gecer herhalde , tesekkur ederim:)

      Sil

Yorum Gönder