11Nisan

Erkenden Koca Efes' i dışarı çıkarttı. Sabahları mahallede dolaşıp çiş mevzusunu halletmeye alışık olduğu için, sorun olmadı.Kısa zamanda geldiler. Akşam polise denk gelmişler, polis uyarmış Allah'tan ceza yazmamış. Yasak kapsamında bu konuyla ilgili bir madde olmayınca üçer bin lira ceza makbuzlarını sosyal medyada paylaşan paylaşana... Tabi bizimki hemen eve dönünce yapmamış çişini. Akşam suratıma bakıp, bin türlü hareket yapıyor çıkalım diye. Binanın önündeki kapalı ufak bahçeye çıkarttım. Şaşkın saf saf baka kaldı. Dolandık durduk,ufacık yerde,  yapmadı. Neyse sabah nasıl olsa yapar deyip eve döndüm.
Koca ilk kez tüm gün evdeydi, ben de tüm gün mutfaktaydım :))

Bilge' nın yoga dersi vardı, ders bitince aklıma çok güzel bir fikir geldi diyerek resim yapmaya başladı. Tüm gün resmiyle uğraştı.
Birim devam ederken,  Kayıp Taşlar kitabına da başladım.İlginç bir kitaba benziyor. Kabil' le Habil' in kızkardeşleri Aklıma ve Lebuda' nın hikayesi diyor kitabın başında...
Karalahanaları sarma yaptım. Nefis oldular.
Bizimkiler komik bir film açtı, filmin başında uyuya kalmışım, arada kahkahalarını duysam da uyumaya devam etmişim...

Yorumlar