24 Nisan

Sabah erkenden Bilge' nın dersi olunca ( sekiz çeyrek) erkenden kahvaltıyı hazırladık ama yine de yetişmedi. Bilge tabağını alıp bilgisayarın başına geçti. Yirmi dakika kadar öğretmenle ikisi soru çözdü, sonra bir kaç kişi daha katıldı. Ders anladığım kadarıyla keyifli geçti.

Evi toparladım, sonra yoga dersi başladı. Ders internette sıkıntı olunca erken bitti.

Bilge resim yaptı, ben yeni bir resme başladım. Koca evde off puuff diye dolandı, Efes onun peşinde dolanmaktan yoruldu:))

Bu arada kayınpeder nasıl becerdi bilmiyorum ama valilikten izin alıp köye gitmeyi başardı...belki böylesi daha iyi olur demekten başka bize söz bırakmadı...

Kefir mayaladım, yayla çorbası pişirdim...

Battaniye alıp balkonda oturdum. Kitap okudum, telefonla konuştum iyice üşüyünce eve girdim.

Dizi izledim, saçma bir aksiyon filmi izledim, bir dolu ıvır zıvır yedim. Kaç kere koltukta uyuya kaldım sayamadım...

Buna rağmen erkenden nasıl uyudum onu hiç anlamadım...


Yorumlar

  1. tarlası falan varsa çiftçilere izin veriliyor , annem de trabzonda şehirde kısılı kalmıştı izinle çıktı o da en azından bahçede güzeş görüp toprakla ilgilenip vakit geçirebiliyor evde oyalanmak daha zahmetli :) güzel bir gün olsun umarım

    YanıtlaSil
  2. Bilgilendirme için teşekkürler, Hayırlı Ramazanlar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder