25 Nisan


Tatillerin sonunu neden iple çektiğimi, eve gelince neden havalara uçtuğumu çok net anladım. Tıpkı tatil zamanları gibi şu günlerde de ev ahalisi kendilerini inanılmaz bir rahatlık ve garip bir hoşnutsuzlukla üzerime bırakmış durumdalar. Çok sinir bozucu ...

Karamazov Kardeşler' i bitirecekmişim gibi bir umut doğdu, daha hızlı akmaya başladı...

Resimde perspektifi bir türlü oturtamıyorum, pes etmeyeceğim, çalışmaya devam ...

Bizimkiler dizi izlerken  ben Kız Kardeşler filmini izledim. Uzun zamandır aklımdaydı. Güzel bir filmdi, izleyin derim...




Yorumlar

  1. Dile getir içini yiyip duracağına hoşuna gitmeyen şeyleridile getir, keyifli okumalar

    YanıtlaSil
  2. Kızkardeşler çok beğendiğim filmler arasında..

    YanıtlaSil
  3. Karamazov Kardeşleri okuyoruz aynı anda. Benim coğu bitti. Kalanı bitirmem de bir kaç gün sürer sanırım. Çalışmak zorunda olmasam 1 günde de biter o derece sardı son bölümler. Kitabın ikinci bölümü daha hızla ilerliyor. Bu bölümde Dostoevski kendi tarzına daha çok yaklaşmış sanki.Bir yerde Dostoevski'nin bu romanı Tolstoy için yazdığını okumuştum. Ona kendisinden daha büyük bir yazar olduğunu ispatlamak için. Hatta ilk bölümü bu yüzden biraz farklı bir tarzda yazmış Tolstoy'a daha yakın bir biçimde. Tolstoy da hayatının son döneminde evden kaçarken yanına sadece bu romanı aldığına göre o da oldukça beğenmiş romanı.İyi okumalar sevgiler..Aylin Not: Kız kardeşler nefis bir film. Ben de çok beğenmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiğiniz detayları hiç bilmiyordum, ne iyi ettiniz Tolstoy benim de çok sevdiğim bir yazardır. Geçen yıl Froyd' un baba katilliği ile ilgili makalesinin ardından okumak istediğim kitaplar arasına eklemiştim bu kitabı, bir de Hamlet var bu bitince okuyacağım. Tekrar teşekkürler, sevgiler💜

      Sil

Yorum Gönder