29 Nisan


Rüyamda babamı gördüm.Uzun zamandır görmüyordum. Kalabalık bir ortamdaydık. Herkesle selamlaşıp tokalaşıyordum.Onun elini öptüm, sonra yüzüne bakıp elini sımsıkı tutup bir kez daha öptüm. Gülümsedi...

İlk kez balkonda bu kadar uzun zaman geçirdim. Yine tüm apartman bahçedeydi. Böyle olunca neredeyse bizim evde gibi oluyorlar. Otoparkta, kapıda karşılaştığım kelli felli adamları, saç sakal birbirine karışmış üstlerinde göbeklerine kadar çıkamayan eşofmanları ve göstermelik maskeleriyle görmek içimi  sızlattı. Kadınlar erkeklerden bin kat daha iyi.Tek sıkıntı ben de dahil dip boyalarımızın alıp başını gitmesi...

Balkonda kitap okudum, müziğimi de açtım.Yeni bir resme başladım, biraz nefes egzersizi yaptım. Kahvemi, yeşil çayımı orada içtim.Karamazov Kardeşler bitmek üzere.
Eve elimi sürmedim, hiçbir şey izlemedim de...

Akşam parka gittim, köpüşleri sevdim, uzun uzun yürüdüm.

Sonrası kitap okurken uyumuşum...


Yorumlar

  1. Coronalı günler sanırım bize doğal saç rengimizin nasıl olduğunu hatırlattı ve dipten çıkan beyazların ne çabuk yayıldığını :))
    maalesef benim halim de yanı kamufle edici loraelin spreyini işe giderken kullanıyorum sadece
    Rüyanda babanı görmen ne güzel yenilenmiş olmuşsundur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır görmüyordum rüyamda, o kadar sevindim ki...
      Aslında saç boyası da aldım ama üşendim galiba:))

      Sil

Yorum Gönder