9 Nisan


 Kahvaltı faslından sonra Bilge' yle resim yapmaya koyulduk. Daha önceden kağıtlarımıza yerleşimi yapmıştık, o markerla ( copic), ben suluboyayla çalıştım. Ben boyaların  kurumasını beklerken, o pıtı pıtı boyadı. Ben paldır küldür boyarken, o çok temkinli boyadı. Daha çok işi var resimlerin ama ikimizde yaptıklarımızdan
hoşnuttuk. ( Sağda bantlı olan benim, diğeri Bilge' nın)
 Sanatın Öyküsü kitabını çok gençken görmüştüm. Adeta büyülenmiştim. Kitap hem çok pahalı hem de her yerde bulunmuyordu. Sonra kütüphanede karşıma çıkınca defalarca ödünç almıştım...Yıllar geçti, nihayet satın alabildim. O zamandan beri başucu kitabım. Bilge' yle bu kitabı okuyor, resimlerine bakıyoruz.


Dün bizimkiler öğlen sebze yemeğine burun bükünce dayanamadım hamur mayaladım. Bilge' nın yoga dersi bitince o da bana yardıma geldi. Tavada lavaş vari annem mayalı der, ekmekler yaptık.Nil Karaibrahimgil fonda Gençliğime Sevgilerimle dedi, biz de eşlik ettik...

Sonrası akşam haberleri, Karamazov Kardeşler ve uyku...

Yorumlar