12 Nisan


Sonunda sabahın körlerinde uyanmalarıma kavuştum. Ev ahalisi uyurken kalktım. Hamur mayaladım, beklerken kitap okudum. Tableti mutfağa yerleştirip kahvaltı hazırlarken Queer Eye izledim.

Mutfağı toparladım, Bilge evi süpürdü, ben buharla mutfağı, banyoyu, tuvaleti, kapıları bir güzel temizledim. Koca yemek hazırladı, sonra azıcık dinlendim. Yoga dersi başladı iki saate yakın ter döktüm. Neredeyse hiç sosyal medyaya bakmadım. Akşam yemeğini es geçtim, bizimkiler kendi başlarının çaresine baktılar. Bilge resmine yoğunlaştı, tüm gün boyadı ben de ondan aldığım ilhamla resim yaptım. Bu arada iki gün boyunca koca bir alış veriş listesi yaptık. Eksikleri tamamlamak lazım. Akşam macera filmidir diye korku filmi açmışız, biraz izleyince baktım tek başıma kalmışım ekranın karşısında. Ben de kapattım filmi:))

Efes ayak ucuma yattı, sıcacık...ne izledim hatırlamıyorum ama pek güzel uyumuşum.Gece bir ara kalkıp yatağıma yattım...

Yorumlar

  1. kolaylıklar dilerim sağlıklı günleriniz olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim temenniniz hepimize olsun 💗

      Sil
  2. Resimleriniz çok güzel. Hem sizinki hem de Bilge'ninkiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok teşekkür ederim, çok zarifsiniz💗

      Sil

Yorum Gönder