1Nisan

Erkenden annemi aradım, telefona cevap verince doğum günü şarkısı söyledim. Bir nisan annemin doğum günü. Herşeye rağmen umutlu olmak güzel şey, hiç umutsuz, kederli konuşmadık. Benden sonra Bilge aradı, onlarda gülerek konuştular.
Sabah rutinin ardından kitabımı elime aldım, bugün kitabı bitiririm diyordum.
Olmadı ...Sürekli telefonla konuştuğum arkadaşlarım, onların endişeleri, korkuları, benim konuşmamın hiçbir işe yaramadığını bile bile konuşmaya devam etmek...
Ardından sosyal medyaya bakmak , hala siyasi rant peşinde koşanlar, ahlaki çöküntü... derken  pis bir baş ağrısıyla gün bitti. Özensiz bir yemek yaptım, akşam Efes' i çıkarttım, yatmadan okurum derken, okuyamadan uyuya kalmışım..

Yorumlar

  1. Uykusuzluk ve başağrısı, bugünlerin karakteristik halleri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında şaşırmamak gerek hepsi birbirini tetikliyor:(

      Sil

Yorum Gönder