15 Nisan


Sabah havanın ne kadar sevimsiz olduğunu görünce yüzüm düştü. Ankara' nın gri ağır havası. Yağmur yağmış, her yer ıslak...
Balkon camını açmamla  yüzüme gelen toprak ve yağmur kokusu muazzamdı. Keyfim yerine geldi, uzun süre balkonda kaldım.
Kahvaltıyı hazırlarken iki klinik psikoloğun ig' de canlı yayınını izledim. Çok iyiydi, ufak notlar aldım.

El tırnaklarımı öyle kısa kesmişim ki iki gündür ızdırap çekiyorum. Özellikle mutfakta iş yaparken başparmaklarıma yara bantı yapıştırdım...

Kayıp Taşlar bitti,dediğim gibi sevmedim. Yeni bir kitap için acele etmedim.  Akşama kadar Birim elimdeydi.

Üst komşunun günde en az üç kez elektrik süpürgesi açmasıyla ilgili aramızda hikayeler uyduruyoruz. Bilge çocuklar oyalansın diye onların eline verdiğini söyledi ( çocuklar ufak o kısmı es geçti)
Ben süpürge sesiyle çocukları hipnotize ettiğini söyledim ( olabilir bence)
Sonra cıvıttık, bir sürü saçma hikaye yazdık.

Bilge' nin içinden uyuz bir ergen çıktı. Ders izlemem, test çözmem, ufta pufta...
Zoraki yaptı birşeyler...

Evdeki test kitapları da bitti bitecek, biraz internete bakmalı...

Yeni bir resme başlamıştım, malzemelerimi alıp balkona yerleştim. Akşama kadar baya ilerledim.

Dışarı çıkmayalı iki gün oldu. Efes' i Koca bahçeye götürüyor. Orada Pamuk ve Toro' yla oynuyorlar...
 Yarın markete gitmem lazım. Efes' e yaş mama, bana  saç boyası ve şampuan almam lazım.

Akşam iki bölüm Queer Eye izledim, tüm erkeklere gay romantizmi diledim:)) sonrası uyku...




Yorumlar

  1. Siz yine iyisiniz biz neredeyse bir aydır kafamızı dışarı uzatmadık:) Balkon artık dışarısı oldu:)
    Gay romantizmi/ilişkisi olmayan dizi kaldı mı? merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Çocuklardan bebek olan varsa süpürge sesi anne karnındaki sesleri çağrıştırıp sakinleşmesine ve uyumasına yol açıyormuş. Belki o nedenledir (Bir hipotez de ben yumurtlamasam olmazdı) Bilge'ye selam, sıkılmaya devam :))))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder