3 Nisan

Dün kavhaltıdan sonra hızlıca evi toparladım. Saat on birde online yoga dersim başladı. Bir buçuk saate yakın yoga yaptık. Ders bittiğinde terden sırılsıklam olmuştum. Efes matın ucunda ders boyunca horul horul uyudu. Çocuk evde tek başıma yoga yapınca heyecan yapıyormuş, kesin kendini sakatlayacak falan diyordu galiba.Hoca eşliğinde olunca ses etmedi :))

Juan Benet' in 1950'  lerde Madrid' de Sonbahar kitabına başladım. İlk hikayede biraz zorlanacağı mı düşündüm. Kişiler kafa karıştırıcıydı İspanyol yazar ve sanatçıları bilmeyince, hiç başlamasam mı dedim.Biraz daha okuyunca bu duygudan kurtuldum. Özellikle Franco dönemi İspanya' sını merak ediyorum...

Birazda Karamazov' larla takıldım.

Bilge yeni aldığı İngilizce mangaları okumam için cesaretlendiriyor. Sanırım ufak ufak başlayacağım.

Akşam yemeğini Koca hazırlayacağım dedi, hiç itiraz etmedim.

Vitaminlerim  geldi, içinde elli faktör güneş kremi numunesi çıkınca, puff dedim...

Biraz resim yaptım.

Bilge ders videoları izlerken , ben de örgü ördüm.

Efes' i gezdirdikten sonra, tv başına oturdum. Aşırı sevimsiz sürat çokluğu vardı, tableti alıp odama kaçtım.

Sabaha kadar uyumayıp ( hı hı yaptım) La Casa De Papael' in son sezonunu izledim:))

Yorumlar