26 Nisan

Annemle sabah telefon konuşmalarımız ilginç bir hal aldı. Neler yaptığımızı birbirimize anlatıp ( aslında hep aynı şeyleri), bir nevi şükür ayını yapıyoruz:))

Sabahları Korsan' ıda alıp terasa çıkıyor.Adım sayarı da açıp ikibin adım kadar atıyor. Bir de akşam tekrarı var bunun.Evde bin tane işi var.Dikiş dikiyor, örgü örüyor,iğne oyası, mekik yapıyor.Sonra bahçeye iniyor.Bu sene biberleri tohumdan kendisi yetiştirdi,buna çok seviniyor. Asma pek güzel olmuş hep onu anlatıyor...

O anlattıkça ben mutlu oluyorum... Bunları tekrarlamak ona da iyi geliyor...

Bizimkiler sanırım burayı okuyor:)) Dünkü serzenişimden sonra kahvaltıyı Koca hazırladı. Bilge tüm gün yardım edeyim mi diye etrafımda dolandı:))

Yoga dersinden sonra uzandım kalkmadım. Uyuyana kadar kitap okudum. Bizimkiler de kendi hallerindeydi. Bilge bir ara kitabını alıp yanıma geldi. Birlikte okuduk.
Yarın ofise gitmem gerek. Eczane ve markete uğramalı ...

Yorumlar

  1. bende kendiliklerinden, söylenmeden yapsınlar istiyorum ama ı ıhh ,illa söyleneceğim:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder