28 Nisan


Annem facebookta gezinmeye bayılıyor, kendine hesap açmamı istemeyince benim hesabımı telefonuna kurduk. Ben zaten uzun zamandır kullanmıyorum.Üstelik büyük teyzemle köyden, eskilerden ya da uzak akrabalardan birilerini ekranda görüp çok tatlı sohbet ediyorlar. Birisinden bahsediyordu geçenlerde dur bir bakayım dedim,o ara arkadaş listemi gördüm. Vay canına ne kadar kalabalık, annem arkadaş eklemeyi öğrenmiş derken, hikaye eklediğini gördüm, kesin yanlışlıkla fotoğraf ekledi:))

Sabah kahvaltıdan sonra balkon camlarına el attım yarısı bitti.( On bir tane cam var) Geri kalan hafta sonuna.

Bilge' de kendi odasının camlarını silmeme yardım etti. Çamaşırlar, evi sil süpür...yoga dersi zamanı geldi. Ben matımı serdim , dersin sonunda şavasanada Efes' te gelip yanıma uzandı. Dersi beraber bitirdik, hoca bayıldı halimize:)) Bu arada haftada bir yin yoga yapacağız, çok iyi olacak.

After Life' ın ilk sezonunu çok sevmiştim, ikinci sezonu da dün izledim. Yine çok güzeldi.

Mario Vargas Llosa' nın Mayta' nın Öyküsü kitabına başladım.

Karamazov Kardeşler' in iki yüz sayfası kaldı.

Akşam Efes' i parka götürdük. Uzun uzun yürüdüm, iyi geldi...

Akşam hep birlikte film izlerken uyuya kalmışım...


Yorumlar

  1. After life ın 2. sezonuna başlayamadım bakayım ben de
    kolay gelsin sil süpür evde iş bitmiyor
    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder