2 Nisan

Gün neredeyse, bir gün öncesiyle aynı geçti.
Akşam Efes' i parka çıkarttığımız da gök gürlüyor, yağmur yağıyordu. Köpekleri bıraktık, küçükler korkudan dolaşmadı pek, bizimki aldırmadı, o önde ben arkada parkı tavaf ettik. Bir güzel ıslandım.Sonra yağmur aniden durdu, azıcık  güneş çıktı ve ardından kocaman bir gökkuşağı dikildi gökyüzünde...
Hepimizin yüzünde kocaman bir gülümseme bıraktı...

Şu fotoğrafı da bırakayım, Mart ayı okumalarım, okurken kitaplardan bahsetmiştim. Rağmen güzel bir dergi, yeni kadın yazarlarla tanışmama vesile oldu.Kötü Adamın On Günü çok iyiydi. Kırık Kanat bir o kadar güzeldi.Hayal Otel' le ilginç öyküler okudum. Nörofelsefe ve Bilinç kitabını alma sebebim yazarının veteriner olmasıydı, çok merak uyandırıcı bir okuma oldu. Vadedilmiş Yokyer  Bilge' nın mangalarından biriydi, hem konusunu hem çizimlerini sevdim.Benim Durumumdaki Erkekler için sevmedim diyemem ama yazarın daha güzel kitaplarını okudum. Maruzatım Var ilk öyküleri ilginç, dili sade ve kolay okunan bir kitap. 
Karamazov Kardeşler, Rilke' nın öyküleri devam ediyor...
Akşam Bilge' yle Yürüyen Şato filmini izledik. Daha önce izlememe rağmen ilk kez izliyormuş gibi hissettim. Çok, çok güzeldi...

Yorumlar

Yorum Gönder