4 Nisan

Acayip rüyalar görüyorum.Ayağımda sitillettolar, mini minicik bir etek ve kafamda heybetli bir topuzla işe gitmelerden, lavanta tarlasında Efes' i gezdirmeye, Büyülü Fener' de tıklım tıklım bir salonda vurdulu kırdılı bir film izlemeye ( film çok net aklımda daha evvel izlemediğim bir film), Vişnelik' te Haluk Levent konserine, annemin evde tüm sülaleye yoga yaptırmalara kadar...Civikleyen bilinç altına gel ...

Önceki gün yaptığım bir buçuk saatlik yoga dersi güzel bir hamlama bırakmış.Bir de üzerine uykusuzluk eklenince dün oturduğum yerden kalkmayan bir tiplemeydim. Arada birkaç sıra örgü yaptım, onun dışında Netfliks çöplüğüne döndüm. O kadar çok şey izledim ki, Tepedeki Ev, Özgürlük Yolu, falan filan...

Akşam Koca elinde bir miktar maskeyle geldi, sevindik. Ben istemeyince ekmek bile almak gelmez bu adamın aklına...

Hava da bir sevimsiz, kuraklık falan aman yağsın diyorum ama içim şişti...

Yatak odasında, pencerenin önünde boylu boyunca bizim yatak var. Olmayan ışık girsin diye perdeleri açıp, pencere önüne kitaplarımı, boyalarımı, defterimi koyuyorum. Orada takılıyorum. Bilge bu işe şaşkın, gelip gidip burada nasıl rahat edebiliyorsun diyor. Efes' te buraya bayılıyor, uzun uzun dışarıya bakıyor...


Yorumlar

  1. civikleyen bilinçaltı :))

    Efes'le Bilge'nin güreşlerini özlediiik ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya onlarda pek bulaşmıyorlar birbirlerine bu aralar:))

      Sil

Yorum Gönder